IT Support Manager/systeembeheerder

Functiebeschrijving

  • Je stuurt het team van 3 IT support medewerkers aan, die instaan voor de dagelijkse ondersteuning van de interne collega’s alsook voor de externe (first-line) support bij vragen over winkelautomatisatie (kassa- en backoffice-applicatie van de SPAR winkeluitbaters).
  • Als IT Support Manager geef je mee vorm aan het IT landschap dat centraal staat in de samenwerking met de consumenten, SPAR winkeluitbaters en leveranciers. Je durft de huidige processen en systemen in vraag te stellen.
  • Als systeembeheerder sta je in voor de dagelijkse monitoring van de server omgeving en ben je verantwoordelijk voor de interne ICT infrastructuur door het analyseren van de noden, de vertaling naar technische praktijkoplossingen en de implementatie ervan.
  • Je krijgt de kans om nieuwe projecten uit te werken (zoals bv. het implementeren van een nieuwe Windows server).
  • Je houdt de vinger aan de pols bij de nieuwste ontwikkelingen op de markt en welke oplossingen een meerwaarde zouden kunnen betekenen voor Lambrechts NV.
  • Je rapporteert aan de IT directeur.

Profiel

  • Bachelor diploma in een IT richting.
  • Minimum 5 jaar werkervaring in een rol binnen IT consultancy, IT support of systeembeheer.
  • Ervaring als teamleader is een pluspunt.
  • Doorgedreven kennis van de Windows server omgeving (active directory) en netwerkbeheer. Een MCSE certificaat is een troef.
  • Mondelinge basiskennis Frans.
  • Klantgericht, verantwoordelijkheidszin, communicatief, hands-on en proactief

Aanbod

  • Afwisselende rol binnen de dynamische sector van de voedingsdistributie.
  • Je komt terecht bij een werkgever waar samenwerking en respect hoog in het vaandel worden gedragen en waar informatisering en digitalisering een belangrijke rol speelt in onze core business.
  • Attractief salarispakket met extralegale voordelen.

Spreekt deze functie jou aan? Pas jij helemaal in dit plaatje?
Neem dan vandaag nog contact op met mevr. Liesbeth Oliva