IT support medewerker - winkelautomatisatie en interne support

Functiebeschrijving

  • Telefonische first-line support naar klanten toe inzake winkelautomatisatie d.w.z. kassa- en backoffice-applicatie van de winkels
  • Opleiding geven en begeleiding van klanten bij installatie en opstart van winkels ter plaatse
  • IT-ondersteuning naar collega’s toe
  • Beheer van de back-up’s
  • Assisteren in het onderhoud en de uitbreiding van de eigen infrastructuur (netwerk, servers, …)
  • Rapporteert aan en overlegt met de IT-Support Manager en IT-directeur

 

Profiel

  • Goede kennis van courante Windowsapplicaties, pc’s, laptops, printers en netwerken
  • Gezonde interesse in nieuwe technieken/programma’s en hun inpasbaarheid binnen de organisatie
  • Communicatief en teamplayer
  • Klantgericht, oplossingsgericht en hulpvaardig
  • Flexibel in sporadische verplaatsingen naar klanten
  • Goede kennis Nederlands en mondelinge kennis Frans

 

Aanbod

Een voltijdse, gevarieerde en uitdagende functie binnen de dynamische sector van de voedingsdistributie.

Lambrechts draagt waarden als respect en samenwerking hoog in het vaandel en zet sterk in op de groei en ontwikkeling van zijn medewerkers. In de hands-on cultuur van Lambrechts worden je initiatieven op prijs gesteld en ben je in staat je eigen functioneren vorm te geven.
Dit alles wordt gecombineerd met een aantrekkelijk salarispakket naargelang jouw ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.

 

Spreekt deze functie jou aan? Pas jij helemaal in dit plaatje?
Neem dan vandaag nog contact op met mevr. Liesbeth Oliva