Inkoop-assistent(e)

Functiebeschrijving

Als inkoopassistent ondersteun je de inkopers op diverse administratieve vlakken.
Een mix van administratie, dossieropvolging en telefonische contacten behoren tot jouw takenpakket.

Op onze inkoopafdeling worden o.a. afspraken met leveranciers gemaakt over de inkoopvoorwaarden, leveringen, promoties en commerciële acties.

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging en contacten met een aantal leveranciers alsook de opvolging van de gemaakte afspraken.
Je zorgt voor de rotatiebestellingen van producten die leveranciers op de centrale aanleveren.
Je ondersteunt de inkoopafdeling bij het verzamelen van alle info dewelke nodig is voor de introductie van nieuwe artikels. Het artikelbestand up-to-date houden behoort eveneens tot jouw takenpakket.
Je bereidt commerciële acties voor die door het verkoopteam aan de klanten worden voorgesteld.

 

Profiel

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een ervaren medewerker met een commerciële flair.

Een eerste ervaring in de FMCG/retail is een pluspunt.

Je bent communicatief en zeer nauwkeurig!

Bijkomend ben je perfect Nederlandstalig en beschik je over een goede mondelinge kennis van het Frans.

Aanbod

Een voltijdse, gevarieerde en uitdagende functie binnen de dynamische sector van de voedingsdistributie.

Lambrechts draagt waarden als respect en samenwerking hoog in het vaandel en zet sterk in op de groei en ontwikkeling van zijn medewerkers. In de hands-on cultuur van Lambrechts worden je initiatieven op prijs gesteld en ben je in staat je eigen functioneren vorm te geven.
Dit alles wordt gecombineerd met een aantrekkelijk salarispakket naargelang jouw ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.

Spreekt deze functie jou aan? Pas jij helemaal in dit plaatje?
Neem dan vandaag nog contact op met mevr. Liesbeth Oliva