Allround ondersteuning

Lambrechts biedt een volledig ondersteuningspakket aan. Een ervaren team van vertegenwoordigers bezoekt de detaillisten elke twee weken met advies over de nieuwste producten en markttrends. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor de klanten.            

Bij remodelings en winkelopeningen staan onze formuleconsulenten voor je klaar. Zij coördineren het project en zorgen voor een vlotte communicatie tussen alle betrokken partijen.
             
De bedrijfstechnische dienst begeleidt, in overleg met de commerciële diensten, de winkel(her)openingen op technisch vlak. Het takenpakket is doorheen de jaren sterk geëvolueerd. Vroeger lag het accent hoofdzakelijk op de winkelinrichting, maar tegenwoordig is dit geëvolueerd naar het volledig bouwtechnische beheer van projecten, de vertaling van de formuleconcepten naar de winkellay-out en de winkelverzorging.

Lambrechts Spar winkel beginnen – ondersteuning
Lambrechts Spar winkel beginnen – winkelinrichting
Lambrechts Spar winkel beginnen – communicatie en promoties

Een multidisciplinaire aanpak

Uiteraard staat er ook een IT-team klaar om ervoor te zorgen dat Lambrechts samen met geselecteerde partners correcte toepassingen inzake winkelautomatisatie kan aanbieden.
           
De marketingafdeling staat voor je klaar op het vlak van promoties, acties en communicatie. Traditionele kanalen zoals folders, affiches enz. maar ook nieuwe digitale media zijn een kolfje naar hun hand. Ze werken samen met de inkoopafdelingen & de verschillende producenten om ervoor te zorgen dat ook jouw klanten genieten van de aantrekkelijkste promoties en acties in jouw winkel.

Ook voor financiële en boekhoudkundige ondersteuning heeft Lambrechts de nodige kennis in huis. Samen met erkende partners zorgt ons team ervoor dat al jouw vragen inzake bedrijfsadministratie of fiscaliteit snel beantwoord worden.

Dankzij deze multidisciplinaire aanpak slaagt Lambrechts erin om haar klanten te 'ontzorgen' en alle kansen te bieden om van hun onderneming een succes te maken.